Monday 13 July 2009

**BLOGGING**

Hii..Assalamualaikum, trasa sopan sikit ari ani bagi salam. Actually masa ari sabtu dah kn blogging but suddenly im zZzZzZzZzZzzz infront of my lappy...Very ngantok braviz. Sory to my eyes psal nda tdor ptg..Baca novel,hehe. Lemme tell u..Masa ani payah bnar rasanya kan main lappy. Alum batah udah tia ku rasa paneng..About 15mins sja aku tahan. Light lappy sudh jua bekurgkan. I noe bukn psal lappy sja kdg2 dskulah pun aku rasa bpusing2 kalau bdiri lama2..Pyakit lama ku dtg blik ka????? Nda mauuuu!!!!! Sejarah nda mungkin berulang..Emosi cha nahh;p

So much things to share bnarnya..Im juz recovery from damam n 2 hari cuti kulah. My body temp was 39c. Notinx to do at home plus mkan ubat pun aku na brapa psal aku sasak ubat kna bagi atu. Bnartah ckap urg doktor Brunei ane nda cermat..Dlu aku sokong doktor Brunei since 1 of my fmily jd doktor n now,NEVERRRR!!! **bnar plg we should not blame smua local doctors** Aku gto aku dmam pnas,batuk,sakit dada+pyh bnafas n paneng2. Surprisingly, ubat kna bg juz panadol n Syrup Ophlegm. Juz these two..Nda bg sakit ati ka tu. Mna ubat batuk n antibiotik???? Bru ku kan ckap udh tia doktor atu mcm2 dpintasnya..No chance at all. Surat MC pn ia na mau bgi..Pisan dh rasaku sakit dada. Last2 cuti sndiri sja sal aku na larat kn turun naik tangga kulah since my classes are not in da same level. Huhu...

Guess wat,hehe,last 2 days my Unc S*** convey his speech,suara hati,angan2 n cita2. Ia plan kan betunang. Wat??!!!! Katanya side his gf malar dah bg hints nyuruh kawin lakas2. Ciannn..But da answer is NO!!! Bru jua abis blajar,kaja pun baru kn dpt n he was trying to break our pantang laranggg!!!!! Saboorrrr sja. Try lg nxt yr apply kan btunang,haha. Cian ku mliat reaction my unc msa atu;p Tell ur gf sabar2 mbwa kawin ani krg kna black list jd menantu,i noe my grandma so well,dont play2;p

Not forgetting to share as well..Novel baru from novelist Damya Hanna, Ilham Hati. She alwez come out wit novel-novel yg to me menarik. Wat happened is, i would say Damya Hanna lupa tulis apa wasiat yg kna tglkan smpai blh dorg kawin dlm cerita novel atu. Ntahh super xcited x dah or nda lg techeck..Ia sja yg tau. And aku ada comment about dis arah her FB,hehe. Kejamkh?? No lhh..Im juz asking apa wasiatnya..Dats all. To lelaki yg bca my blog may be na kisah x n na minat kan ambil tau but to urg yg gila novel to tell u da truth..We care so much psal na jua cmplete tu jalan cetanya. Kan,kan,kan;)

So..I think dats enuf alrdy. Wil be updating from tym to tym;) Byeee...

No comments:

Post a Comment