Thursday 20 August 2009

DISAPPOINTMENT

19/8/09-Alhamdulillah..Abiz dah Mock Exam 2 hari lpas. Mudhan dpt good results..Aminnn. Im struggled for it. Anyway riuh dah psal rsults O'level n AS'level kan kuar nda lg btah. Kna abarkn ari Isnin lpas p smpai ane alumtah lg kna kuarkn..MOE ane tah bnar kn bebisnes tia jua mau pkai sms dlu. Mls ku ee melanyapkn $3 ku..Rgister bru tu alum lg sms index n centre no. Udh $6 bsedakah rh MOE. Hmm...Sbar sja ngu. Mudhan aku blurih jua AS ane..Aminnnnnn:(

Kan mluahkan prasaan dlu jap...Jgn ada yg tsinggung lau mbca. Msa last week almost tengahari i went to RTB..Tanx Baz n Ziqah dgni aku. Actually aku manang hdiah segmen rh Pelangi. Gf amitku ane sakit ati n trus2 mcm cri klaie. Dj Ryan ada mtxt aku rh FB about da prize then ia tnmpak..If latest post slalunya ada appear rh HOME. Ia tau dri sna. Kali trus2 ia ne kinda nyindir2..Ngucapkn ceta ku dlm segmen a2. Then ku tnyakn napakan..Stil jua majal ngcapkn. So mlsth ku mlyan..Antamth ko. Yg manang 3 org sj n aku winner ke2. Ku gto rh amitku about this. My amit ckap ia na tau. Ntah mayb amitku tnyakn rh gfnya. Panya ia ikut jua segmen a2 p nda manang n ia bnar2 mau hdiah voucher saloon atu. Gilaaaa lpar bnar!!! Ngaduku ee na ku kira, wlupn ia marahi gfnya na ku pduli. Sdar2 ckit deh umur tua udah..Ulah mcm kanak2 lakat, brakal2 tah. Psal hdiah pn kn marah2..Nda jua smpai bratus hrganya.

Btw im very the sad wa..Ada kwnku ane jam tgnnya lawaa bnar bagiku. Kalinya msa ku kekdai ari Jumat ada tia jua jam yg sma fesyennya dgn ia. Masalahnya nada tia jua lawa2 colournya ane..Byk x udh urg mbali sal lawa. Kwnku wrna putih..Byk pink diamonds. Yg ane tgl wrna coklat a2 pn ada tengkorak gmbarnya dlm. Ujungnya kna ucp brutal plg ku. Hmm..Sia2 pn. Byk dh kdai ku raun. Jamnya mcm fesyen Swatch plastic putih jernih..Sekeliling jam a2 ada diamonds wrna pink panuh. Talinya pn ada diamonds pink jua. So sapa2 ada tjmpa dkdai lakas2 gtau aku;) Aku target wrna pink or purple. Hehehe..

Bah beta kan beradu dlu..Its 2am plus dh. Esuk kn skulah lgi..Last dh ari ane Study Leave. So will see u guys in the next post..Gudnite~~Mwahhhhh.........

No comments:

Post a Comment