Monday 30 November 2009

Demon

Are u guys believe in demons, ghosts nor exorcism?? Exorcism..Kdg2 mau duit jua gnya. Nda pndai pun dpndai2kn. But leave it first..Im here kan ceta sal my own experiences..Might be ada yg tau dh but some are not.

It was a late nite..I heard bunyi besiul2 dluar ampir tabuk my bedroom. Lama2 mcm besiul bunyi mnangez jua..Bg kambang bululah. Ku bguni kakaku. Aku bguni ia pun pkai kaki..Ku tandang2;p My sis ckap jnth dpeduli bunyi a2 buat2 nda tau sja. How come jnth dpeduli mun aku tkut braviz udh! ExactIy arah tabuk lgi tu bunyinya. It was 4am. left my sis then lariku kebilik my parents..Udh my mom mdgni a2 mkin kurg jua bunyinya. Pgi baru ku tdor.

Pagi about pkul 6am alum btah ku tdor..Something meniup tlingaku sbalah kanan. Im awake but sorg pun nada dbilik msa a2. Ku biarkn sj might be its juz my untrue feelings. Alum btah a2 ada tia kerasahan something belari turun dri atas katil. Nda lg ku smpat tebca apa2..Ku gtau my parents, bpaku ckap aku tlampau pnakut bnar. Sasak jua ku tu..Its true bah. I guess a month afta aku kna kcau a2..My mom tia plg kna. She saw a black figure standing behind da tv tym my mom nutup lampung kn tdor. Since a2 baruth sibuk2 ngunjar urg mnta halaukn yg ngacau ah. Urg ngubati a2 gtau bilik my parents ane tmpat pelaluannya n tmpatnya bemain arh bilik me n my sis. Mkin tia ku tkut mdgr..bilik kmi lg byk patung. Na plg ku tantu rasa. It was last year punya story...

This year yg latest one..Slimutku kna singkap tym tdor. Suddenly aku sdar..Mcm mkin tenaik selimutku. My breathing nda lg btantu. Kn mnangez lg tu ehh aku ah..Kn ku liat yg nyingkap a2 ijapku muanya scary me. Udh mkin tenaik a2 ku bukath mata ehh..Ku liat something black witout face juz a figure of a man body infront of my eyes. Bru brpa saat nda smpai seminit it disappear..Trabang nda jua, lari bukn jua. Disappear cematu sja. Lpasnya ilang baruth ku tebca ayat kursi..a2 pun tunggang langgang. My tangah bg aku doa spya nda kna apa2kn tym tdor..Coz ia pun prnah mrasa jua.

Arah tmpatnya tinggal lg trok kna kcaulh. Amitku pun sakit smpai ane psal teliat unreal woman diri2 arh tangga sna. Teliat jua gnya tu, nada nagur apa2 blh kana. Haunted bravizlh sna..Dri awal ia pindah. Aku prnah nmpak juz kpala bini2 arh tmpat drg gantung bju udh beterikah. Till now nda lgi ku prnah msuk arh biliknya atu..More than 8 years dah. Kata urg bilik tmpat nyimpan pkaian ane mudh berisi wlupn tiap hari dmasuki ngmbil baju. Masa ane djadikannya bilik tdor anaknya dah. Somewhat ada msanya that 'thing' a2 mengganas drumhnya..Kdg2 kna umban barang2nya d atas. Tym drg sefamili d atas, barang2 dbawah kna krajakan. Lau aku, lama dh ku pindah. Mun tarang2 drawer mejanya kana surung tarik dpan mata. Drg ane bgiku kuat semangatlh smua. Anak2nya a2 malar dh kna serupai..Sometyms yg drg tagur a2 pkirnya adi bradinya panya bukn. Umur anak2nya ane around 1 to 12 years old lahh.

Insyaallah nnti ada ku post pic that 'thing' join dlm gmbar. F kedapatan jua tu pic ah..Mudhan ada msh. I'll continue later..Till then bye;)

No comments:

Post a Comment