Monday 2 November 2009

Thing I Shouldn't Do...

Salam...



Im back now. Alum g abiz exam bnarnya. Actually ndakn blogging but since aku active bnar rh FB..Errrkkkk bekth aku update sini jua. Ntah mkin exam mkin plg nda lpas FB-ing..Dugaan..Hehe. Orite..Here's a short story. Last Friday aku exam business, gate utk stdents kuar msuk bttup so pksa msuk rh gate tmpt pelaluan keta. Then ada tia keta kn msuk jua p na muat ketanya msuk coz gate a2 kna buka ckit sj..Ntah panat x dh guard a2. Dat guy (owner keta) bg signal arhku mnta surungkn dat gate p ku ignore since aku nda baik ati msa atu, haha, slumber sj ku jalan trus. So pksath ia ngu guard skulah a2 mbukakn. Conclusion..Ehh mcm laki2 tadi. Rupanya dat guy a2 cgu n one of the invigilators yg mjaga kmi exam..Aduyyy..Jobnya bg papers, mcek IC n mutik papers lg lurus arh barisanku. My index lg tmpt dduk dpan skali. Since aku aher msuk dewan due to some reasons, ku liat laki2 sblhku ane mbca soalan dh so mbca soalanth ku jua. Kali cgu atu exactly bdiri dpanku n said "Read the instructions". Ku liat ia snyum2..Ngucapkn tah tu ya. Tapi laki2 sblh ku ane still bca soalan nda mbca instructions dlu pdahal alum kna bnarkn. Unfair!! At the end ia say thank you arhku afta mutik paper. How sweet! Bh adangth ada krg urg jelez..My fren minat cgu a2, hehe. C u around bebeh;)

No comments:

Post a Comment