Saturday 12 September 2009

LATEST...

Happy 59th Birthday to nene bini..We had so much fun wlupun celebrate tym sungkai msa 10 Sept 2009. Since last yr dh my uncles clash bwa menu. Last yr dorg bwa mee goreng..That unc bwa mee n this unc bwa mee jua. So bykth mee goreng menu kmi. Dis yr its ayam goreng yg clash..So delicious smua ayam KFC..Yummy100x. The cake also yummy..Plus kna cucuk2 uleh kanak2 mnambah prisa. Nyambut lgi tym rumh samak..Biasa kn raya ane sibuk bersih2kan rumah, tabir pun bru beturunkn. Dmana ada space dsanath kmi nyambut;p Mcm samak bnar bunyinya.

Btw tdi kmi sefamily sungkai arah buffet Muti'ah. Bebunyi tia hpku **ringtone Yuna-Dan Sebenarnya** 'Jah..Amitmu sungkai luar kah?' from Sofiana. Haha panya ia sungkai sna jua so ia tliat amitku..Msa ia msg, aku tmpt paking dh. Asi2 ee dang hjh ah sungkai sna jua wit her sis n her bestfren or future boyfren???;p No komen. Beblusher ya..Merah pipi, hehe. Smpat lgi mnarik rmbutku tu smpai tumpah minumanku **jelezkn rmbutku;p** I ate a lot wa td..Uwauwauwa. Smpit tia krg bju raya ku ane;p

Then we went for shopping at Huaho Mall, Manggis. Bali mkanan utk raya..Never expexted that i found out 2 novels from 3 novels that i desperately want to hav n read n keep them. They are Rindu Utk Dia-Dhiya Zafira n Gerimis Rindu-Meen Zulaikha. Sis Dhiya tanx sal sudi mdgr kusutanku ngu ur novel kna pasarkn dBrunei;) **to Bazo jn jelez** Smua atu novel2 dorg yg latest n hottest msa ane. Ndaku sbar2 lg kn bca..But lama kali kn khatam, dgni buat mkanan hari raya lg, huhu, nda suka eee buat mkanan:( Then tjmpa ku lgi ex-kwnku tym 2ndary skul **not really kwnku lh** Aku na mau tgur ia p ia tgur aku dlu. Huhu so dgn pnuh prasaan tepksa..Ku balasth jua. Ia ane bg kmi banci, ia ska muji2 dirinya lawa **lawa tia krg** smpai cgu2 dkulh kmi ngurat ia. Eeee..Meher jua. Tarang2 ia yg ngurat cgu atu..Na tau malu;p Dats y kmi na mau fren2 sma ia..Krg na tia kmi kna urat lau bgeng sma urg tlmpau 'lawa' ane. Ia sj ngurat dlu..Hehehe.

My unc called me whether we're still at Muti'ah or not. Panya galang amas anaknya umur 3 taun ane ilang msa anaknya main dMuti'ah. So ia mnta carikn if kmi msh lg lepak dsna..Sadly, we already off to Huaho. In fact, kmi dHuaho udh smpai..Jauh jua kn patah balik. Lau ampir msh mau kmi balik smula. Lgipun alum jua tantu ada msh galang amasnya atu..Gerenti dh kna ambil uleh pkerja sna. Indonesia th lg biasa nda jujur **jahat aku ah..ToinkKk;)** Mun kanak2 ane jgnth dpkaikn galang amas utk basahan..Buknnnya dorg tau mjaga. Udh bemain atu mna lgi ingat dunia.


p/s: Barang amasku blik2 patah, ptus n rusak tym knak2. Ada hadiah lg kna bgi..Sapit katam, apalgi. Wlupun nda sakit bnar tpi jauh atiku;)


Till then..Selamat Hari Raya in advance. Babaiiii;)


No comments:

Post a Comment