Wednesday 16 September 2009

Shocked..!!!

Im about to post some pics dat I took at The Mall juz now. Kalinya ada bunyi mlatup td mcm bunyi tayar pacah..Aku ane salah2 jua kn nyubuk thru the window mnatau ada benda lain nyubuk aku blik, its 3am x ah, hehe. Kalinya my bro trus blusir kn buka pintu..Urg accident katanya. May be ia nmpak dri atas coz he's from upstairs. My bro n nene laki urg ptama nyeamatkn urg accident a2..It was a very bad accident. Im so scared..Sunyi braviz. Aku lg diri2 dluar. Nasib jua tepampan ckit urg accident a2 dgn pokok kmi..I cant deal wit darah byk. Now ia kna bwa udh uleh ambulan kespital bru kjp ane..Tinggal his family sja nguruskn ketanya yg condemn braviz. Talorr tu urg yg kn mlangar ah..Udahth salah, lari ya lgi. Main hp x ya msg2 smpai nda sdar ketanya mkan jln sbalah smpai kn belanggar. Yg accident ne tried to save his car..Then trabang tia jua ketanya bgulik mlanggar lungkang konkrit yg bru kna buat. Emosi aku ah bceta..Hahahaha. Bah kn mliat pulis dlu kjp ngambil statement..Gerenti urg mlintas kwsan sini ane pkir ada roadblock ne..Baruth kn sibuk2 pkai seatbelt;) To all drivers..Take care always..Hehe

No comments:

Post a Comment