Saturday 20 June 2009

~Chilled Out~

20/6/09 - Today we went for a lil chill..Dri pgi smpai ptg,haha such a tiring but i gained some fun. Cawerrrr..Aku selesma msih, pyh kn bckap,dlm idung ane bh. Bru jua kn btulak from my houz..My fren Zella realised dat galangnya iLaNgggg,hehe. Nda tantu rasa ya slajur. Panya galang atu dri her lover..ToiNkKk!!! So pksa kmi U-Turn lg blik,bg kcian mliat (jn mrah La;))..Panya ada ampai2 pat lantai drumahku. Hepy ya trus na g tekata;)

Then kmi smbung our penjelajahan mncari tmpt mamam yg ada nasi bcoz saya lapar bangettt deh. We ate buffet at da Serikandi Cafe in Qlap. Ada dat guy atu annoyyying bnar..Smpat g flirting tew. Maluku..Hahaha. Kan ngambil mkanan pun less confidence ia malar menantang. Cua kmu..Pa kmu rasa??? Honestly,cute jua ia atu..Arabian Look (taste cBazo). Skirtku tlampau pindik kali..Nda jua. Ok sj bgi ku;p Batah kmi mamam atu..Playing wit da tym,haha. Lpas atu barutah keMall..Yeaaaaa. Unc ku mnggalar tmpat Pusat Bejurit. Pndai2 kan ia ah bgi nama. Yg panatnyaaa..Lain urg behajat kn mbli bju,lain plg yg banar2 shopping. Bankrapku!!! Lots of temptation dat i could not resist:(

At Shugar tries up some sunglasses..Hehe. Back to 60 oldies wer kacamata bsar2. Shopping ku jua sunglasses n perfume. Eeeeeeee!!!!

Nahhh..Atu ya labat ujan,ingatku lagu Umbrella. Brangin lgi mcm ribut. Mun arah kdai Ego atu betrabangan sgala naindah dorg. Posters advertisement dlm Mall pun abiz tumbang. Urg minum pat Chill dluar pun lari..Cheezebox apath lgi..Basah abizz. Mcm plapor berita tia nah..Overrr,haha~


Memanat while waiting da rain to stop..Da lgi free show tu kucing beria. EuwWw~


Ehem2..Sja ku edit pic ane jd cemani atas permintaan my Lalenx Kinah to not xposing her. Xpose ckit sj coz nda clear,ehe.


Yessss ice cream..Ciuk kmi ah 1 ice cream sharing 3 org. Baru yaa..Nda ku pduli psal selesma lgi.


Zella maintain ayu wit da ice cream..C kinah majal jua na mau xposed wlupun pkai galas asal tecover. Dulur sja tia,hehe. Laaaa..Tinggali aku ice cream ah:(~


Sopan santun aku mamam ah..Memikat hati bakal mama metua. Sapa nah future mother-in-law ku ah?? I dont know either..Hahaha. Single msih~ Kinah suggest aku couple sma Org Putih..Baru ya melangui mliat;p Yg pnting tgu n liat sja sapa bfku nnti..Aku sorg sj antara kmu yg solo msih:)


Yummmmmyyyy...Kn patah gnya sudu ah.Haha nada dehh. Sja buang tebiat. Putih tgnku ah tpi mua itam. Dsini tah jua tnpa disengajakan aku tjumpa cBazo mlintas dgn seriusnya. Mcm bincangkan hal negara usulnya wit her cuzn..Wawawawa

Ahernya bejaya kmi jua keketa tym ujan turun ckit2 udh. Mcm canla usulnya aku ah cover kpala pkai selendang for scarf to avoid kna ujan..P skirt pindik. Nwy prasmian sunglasses baru..Testing. Lrus panaz atu jua..Jn kmu ktawa~ Zella srius jua dblakang ah,ijap saya mliat;p

Nah snyum tia..Kmi otw balik rumah dh. So hot ey..Bepaluh bnarku sipuntah beaircond dah. Ane singgah kdai kaleng jap..Kinah bli majalah. Then antar Zella balik n last skali aku kna antar. Smpat g cKinah boro novel tewWw~Hehe..



Dats it..Borenxx?? Biar tia asal aku hepy;p Babaiiii ol my darlengzzzzzz..Hepy holidays~~~

No comments:

Post a Comment