Wednesday 10 June 2009

"Unfinished Works"

Today,aku aher dtg kulah. Lbh aher dpd besa..Bg mentalllll braviz. Banciku urg mandi batah nda mikirkan urglen ane..Tabal pakah hama dbadannya. Mcm BABAL sj nda tau jam registrationku 7.30-7.45am. Pksa di hon balik2. Mun aku driving,lama udh ku tinggalkn. Nsib jua teclash wit my tutor group..Nda jua ku pyh ngunjar lgi dstaff ambil attendance. Otw rushing to my Geo claz,ada dis chinese guy teriak manggil my name dblakangku..Im so bangang,kan tuli gnya nda tlinga. Ku tuleh..Panya dis guy panggil kwnnya. Ckit lg ku prasan sal sama nama wahhh..Saspennn. Tym atu lg aku kalam kabut keaheran..My mind is stil zero.

********************************************************

AS-Lit we're juz liat movie "Much Ado About Nothing". Da slang is so British..Tmbah lg sound speakernya mcm pacah2. Nyaring braviz..Nda smua clear apa yg kna ckapkn. So liat sjth coz cetanya ciukkk jua. Suddenly,ada yg part cali atu my lecturer melakak ktawanya. Kmi pkir our clazmates at da back yg nda tau malu panya my lecturer udah tu melakak ah..Hahaha. Its lyk out of my mind ia ktawa catu sal suara my lecturer ane damit wa tym ngajar smpai kdg2 na ku tau pa dckapkannya. Kalinya ia ktawa nyaring ane wahh. Esk kmi cntinue lg mliat movie atu..Lum abiz;p

*********************************************************

Tghari i was busy accompany Bazo cari cgunya dstaff,teclash tia jua ma cgu gatal ane. Kambang buluku..Alum lg ia ampir tu. Dgn ramahnya ia tnya kan kemana ko..Aku snyum sja mlstah ku mjwb. Bfore dis aku ada complain rah my other tcha psal ia ane gatal,larab,lapar n watsoeva. Plus,ia pnah curi2 snap my pics tym dkantin. But lama2 mcm kna diamkan sj my complaint..Cgu atu kurg pcya coz block lain yg d ajar cgu atu nada complain apa2. Sasak jua ku tu..Means my complaint is a fake. Yesterday pun cgu gatal atu tagur..Dari blakangmu udh cgu tau atu kau. My fren ckap hafal ia udh no. my bodyshape. Yesterday also cgu pat ku ngadu ane trus2 menahan smua my clazmates bini2. Ia btnya sapa sj yg pnah kna kacau leh cgu gatal atu. Ada jualh 2-3 org yg confess,aku diam2 sj. Kali cgu atu bceta,surprisingly,panya ia pn kana jua. Hepyku eh..At least ia tau aku nda nipu. Cgu atu sruh kmi beaware sj dlu..Cgu gatal atu bminat arah students yg Sweet n Berisi. Sexual harassment!!!!

Eeee..Lau kmu mliat cgu gtal atu,gali kali kmu. Nda sadar2 diri atu tua udah,parutnya g kalah bini2 pregnant 9 months. Lau ia nda gatal nada plg ku ngucapkan. Ane bgi students nda respect patnya plg nahh. Msane blh dkira brapa x aku msuk claznya..Bahagiaku escape sj. Mana jua ia marah..Ia cyg aku;p

Bah gtg dlu ah gengzzz. Kan buat draft for Geo assignment bfore presentation buln 7. Balik2 dh kna tagih. Mwaaahhhhhhhhhh..I love u;)

No comments:

Post a Comment