Tuesday 23 June 2009

Unwell...~~

1st thing aku wajib liat nda lain nda bukn my another bstfren mirror. I look at into myself..Waaaaahhhhh so pale *kirtah mkin lawa td ne*. Pucat bnarr jua..Why??? Aku nda rasa damam pun..Flu pun ok dh. So my daily life mcm besa lau borenx men game lahhh. Nda smpai stangah jam main game..Aku panenggggggg!!!!! Huh...!!! Light lappy ane udah jua bekurgkan but why is dat so?? I dnt like paneng seriously..Psal panength dlu aku batah betahan dspital. Dcek na jua papa juz kurg darah. But my doc tym atu karit nda mau nambah darahku..Katanya baru 10 blablabla *kes mls mdgr*. If exceeds than 10 baru blh tmbah. Meranatah aku slalu paneng2..Pksa dtahan. Nah emosi cha plg,hehe~

Back 2 square one..Kan muntah dh ku tym ane. Kan kejamban kmbang buluku tgh mlm udh ne. Pyh jua bilik nada cmplete sma jamban ane..Sapa arkitek rumh ane kn?? Haha..Kejiwa tia krg urgnya. Bwa blogging sj mnatau ilang rasa kan muntah atu;p Now bru ku ingat aku lupa mkn mlm ri ane..Td nyaman tdorku na g sadar2. Paneng punya psal. Bgun juz minum milo yg 3 in 1..Cpat jua siap (promo sikit). Trasa dh kelaparan sikit2..Nda kmu kcian?? Yatah baginya aku kan muntah atu sal parut kusung..Apalaaa~ToinkKk.

Nwy..Hepy 24th bfday to my amit Yang Amat Mulia Lagi Dhormati..Dato Paduka Mohd Abd Muiz menteri dlm Hal Ehwal Luar n Dlm Negri. Iatah jejaka pling kacak n macho dlm dunia..Bdan kurus karing,wawawawa. My wish~ Stay prasan hnsem n macho..Kawintah lakas2 nyamak ku mliat hari2. *jokes* Lau ada game bru share2 jgn luan karit betakang. I lap u....;););)

Babaiiiiii....

No comments:

Post a Comment