Thursday 2 April 2009

Pertukaran Students Dari Jepun...

Actually drg ane kira anak angkat my Business tcha for 1 week x..dputiknya d airport, cian kannn. Haha..nada wah fhm2lh yg mcm kpal belia a2 wa p drg ane bukn under kpal belia..Pyhku kn xplain cuz na ku minat Jipun ane. My tcha bwa drg kekulh cuz da japanese kn knalan ma kmi p dis Japanese panya eager kn meet da guys rather than da gurlss,huhu. Kata drg laki2 Brunei hnsem2..Yakah?? Ndapun,lw hnsem pn slalunya GAY or prangai kurg baik.
These Japanese pkirnya PTEK ne sjuk wa so drg pkai bju bjaket2 plus da sweater as well mcm d England dbuatnya. Kali udh dtg pndai kpnasan..Mandi paluhlh drg,bg kcian usulnya,hahaha. Pisanku beunjar drg ane cuz ptutnya bebaya ma tcha bwa drg meraun p aku aher dtg mnta prmission dlu x ah ujungnya kna buat escape plg salnya lurus ku ada claz tym a2,so kna tglkn. Last2 bjmpa jua udh tchaku msg gto drg dlibrary dh..Sanak rasanya bnapas. Nsib jua bdgn ma gangster dkulh Dang Sabun (bukn nama sbnar;p) lw pngsan dpt ia ngipakkn. Trangkatkh jua 2 kurus ah..Hahahaha,jn mrah.

No comments:

Post a Comment