Thursday 2 April 2009

This is Ikugu..Urg ktawa,ktawa ya jua. Bnarnya ia lngsung na fhm..Ia tau ckp jipun ja. Aika pksa jd translator na rasminya. She's 19 yrs old...


I present 2 u Aika..She's 17 yrs old. Both of them find hard to speak in English but Aika bek lg ckit at least she tried so hard to comprehend of wat been asked even lalah pksa pkai signs tgn,jari,kaki ja na smpai dgunakn. Kata urg science,science nya jua..last2 lbh byk soalan na bjwb dri yg tjwb.

Once da Japanese msuk cne drg ckap "WoooWWWwww" means lawalh teWw mun dh sakai. Skulh baru nyanta memang lawa na tekata..Udh batah2 krg larab tia usulnya. Lpa gto ane Multi-purpose Hall kmi yg tcinta.

Here we are at da one n only "Swimming Pool" hahahaha. Kalinya rmai dcne ane nauzubillah smpai kn bjln pn pyh xpcially 2 some BE's yg sngja kn mnta dpijak kdg2. Sngja bh drg ah kirnya cali x..Len2 paibunan drg ane. Dcne jua tmpt stdnts slalu mlpaskn tension,kantut,etc dgn escape. To cgu2 jn lpaskn pluang mngunjungi tmpat ane lw keilangan stdnts..hehehehe



Japanese suka ah bgmbar jari msti "PEACE" smpai sanak ku mliat mcm nada cara len g kn bgaya. Nwy pic ane taken dpn or blakang admin ne. Antah aku pn cnfuse yg mna 1 dpan n blakang..Moden bnar bh dsign kulh ane.


Pose terakhir drg b4 msuk keta...Sorg2 dh bpaluh mklum sajuk Brunei ane. Mcm na fhm,bek jua na bebau bisdrg ane!!!!

Its time to say BABAIII to them..Kebasaran ne awal2 drg ah adakh patut dua2 dduk blakang, pt passenger dpan kusung. Last2 kna tagur baruth sorg kedpan c Aika. They said "Selamat Tinggal" to us..men baca pat kratas,hahahaha. Ok lerrr tu..

No comments:

Post a Comment